Instromen Zwem-ABC

Instromen Zwem-ABC

als je kind al enige ervaring heeft

Wanneer kan een kind instromen.
Stel je kind volgt elders al zwemles of heeft zwemles gevolgd en is tussentijds gestopt. Je kind heeft dan al enige zwemervaring. In dat geval bestaat de mogelijkheid om bij ons in te stromen. Je kind wordt eerst uitgenodigd om een keer te komen ‘voorzwemmen.

Voorzwemmen, hoe werkt dat?
Voorzwemmen kan alleen op afspraak. Je maakt dus eerst een afspraak in overleg met de administratie van het zwembad. Op het afgesproken tijdstip toetst een zweminstructrice de vaardigheden van je kind. Ze krijgt zo inzicht in welk niveau je kind in ons lessysteem thuishoort. Na de voorzwemles krijg je te horen in welk niveau je kind bij ons kan instromen. Een voorzwemles duurt 15 minuten en is altijd één op één.

Wanneer kan je kind beginnen.
Als er plaats is in een passende lesgroep dan mag je kind meteen instromen. Zo blijft de continuïteit gewaarborgd. Is er geen plaats in een lesgroep dan wordt je kind op de wachtlijst geplaatst. Bij de eerstvolgende nieuwe lesperiode wordt opnieuw gekeken of er plaats is. We nemen hierover dan contact met je op. Ons streven is om de wachtlijst zo kort mogelijk te houden.

Verzuim:
Het missen van een enkele zwemles geeft geen recht op een inhaalles. Incidenteel gemiste zwemlessen worden niet verrekend of vergoed.

Kosten:
Voorzwemles: € 15,00
Inschrijfkosten: € 31,10
Periodeleskaart: € 110,60 (10 lessen/volledige leskaart)*

*(als je kind halverwege een lesperiode instroomt wordt het tarief van de leskaart aangepast)
tarieven zijn geldig van 01-01-2024 t/m 31-12-2024, prijswijzingen voorbehouden.

Contact:
Om een voorzwemles af te spreken kun je telefonisch contact opnemen via 043 409 1807 of vul het contactformulier op deze pagina in.

Heb je een vraag?

Nog 500 tekens resterend
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.